Torsk i sudden.....

Nu är man hemkommen från en fullspäckad helg med god mat hos mamma och en hel del innebandy från stockholm.

Vi har lirat cup med vårat jun-allsvenska lag i sköndalscupen. Där gick vi till final efter att ha besegrat Skogås/Trångsund med 10-2 i semifinalen. Men i finalen mot Lidingö blev vi straffade 23 sekunder in i sudden death efter att vi tokjagat boll och helt gått bort oss i egen zon. Surt....

Imorgon väntar ny träning och snart så är det dax för Falun. Och nu har lottningen kommit oxå. Återkommer med den imorgon då jag har kollat upp våra motståndare.

Nu är jag trött och behöver sova....

C ya !!

Dagens låt: Pixie Lott - Mama do

Kommentarer
Postat av: Vendela

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-08 @ 10:16:15
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0