Sportnik Cup.....

På fredag kl.14.15 så startar vi vår färd mot Falun. Med vi så menar jag H3....

Vi ställs mot hårt motstånd kan jag lova. Vi möter Hagfors IBS (div.2SN), IBF Borlänge (div.2SN), Aston IBK (div.2SN) samt Västerlöfsta IBF (div.5 N). Det är ju perfekt då vi letar efter tuffa matcher.

Vårat H2 lag har bara ett div.2 lag i sin grupp och resten är div.3-4 lag. Känns som att det kan bli kross i den gruppen.

Igår förlorade Trosa i sin andra träningsmatch för säsongen. 5-2 borta mot Telge känns ju inte allt för förtroendeingivande.... Tydligen har junis-påsarna svårt att ta in information...Åh fan...säger jag !! Kul dock att man släppte fram en -94 i laget. Axel Svanborg heter talangen som är värd att hålla ögonen på i fortsättningen. Ja, jag hade honom när jag tränade Trosas p.94:or !

När vi är uppe i Falun så ska jag försöka hinna med ett fylligt tips om div.3 sörmland och dess lag.

Nu blir det tvättning, städning och matlagning...och Idol 2009.  Gäster på torsdag ! Det är ju visst ngn som fyller år imorgon.

C ya !!

Dagens låt:  Peter LeMarc - Evelina, Live från Nalen

Kommentarer
Postat av: mamma

Hurra, hurra för Tobias somm fyller 35 år idag.

Kram mamsen

2009-09-09 @ 12:17:48
Postat av: Smsa Låna

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 06:13:46
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0