Packad....

Då har mina födelsedagsgäster gått hem och jag har diskat...Bra jobbat Tobbe..!

Fyllde som sagt igår. Hela 35 år har man levt nu. Känns ok, det var dock värre när man fyllde 30....satan vilken ångest jag hade då. Men nu känns det bra. Trivs bra med mitt liv just nu.

Har precis tagit och packat inför den stundande falun-resan imorrn. troligtvis har man packat alldeles för mycket som vanligt...

Jag och mina gäster kollade på idol idag och det är ju för roligt, iaf uttagningarna....vilka satans jon det finns.... Men helt klart är att det är väldigt bra tv-underhållning.

Nej, nu blir det sova.....

C ya !!

Dagens låt:  Armand Van Helden - My My My

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0