Mammas pojkar...!

Har precis kollat på ett av det roligaste program jag sett på länge. Mammas pojkar på 4:an...haha, vilka puckon..!
Den ena bruden är dummare än den andra. Roligast är "tuttbrudarna", inte riktigt plogat ända fram där inte...

                                          

Annars så har jag roat mig med att dammsuga, diskat och tvättat. Duktig kille, javisst

Imorgon väntar ny match i juniorAllsvenskan. Hemma mot Örebro. Vi är riktigt på g just nu och jag tror att trenden håller i sig.

På söndag är det dax för H3, men det tar vi en annan dag.

C ya !!

Dagens låt:  Hoffmaestro - Seize the day


Kommentarer
Postat av: Anette

Har också kollat på mammas pojkar.

Såg den Amerikanska förlagan i sommras - det blir betydligt mer pinsamt på svenska.

Tuttjejerna , framför allt den blonda måste vara en svärmorsdröm ,

En strippteasedansös med bomber modell badboll.



Men Tobbe , nu bloggar du nästan lika ofta om städning som om innebandy , är det åldern ?

Eller har du ett span som läser din blogg ?



Ha en bra helg , vi ses kanske i en hall,

Kram Anette

2009-10-16 @ 07:46:57
Postat av: Tapsa

Ingenting om matchen mot Oppeby kan det bero på förlust eller??

2009-10-16 @ 17:16:29
Postat av: Anonym

2009-10-16 @ 17:42:53
Postat av: Tobbe

Till Tapsa: Ja

2009-10-18 @ 10:30:14
Postat av: Tapsa

Jaha då står det inget om matchen denna vecka heller ??? Ni vann ju inte

2009-10-19 @ 08:32:53
Postat av: Hasse #14

Kanske dax att byta ut dom gamla "stofilerna" i laget......:-)

2009-10-19 @ 11:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0