Ny vecka..nya förutsättningar..!

Har haft en grymtr bra helg. Jag o Elis firade Sveriges nationaldag i lördags med både sill o nubbe. Tyvärr så infriade inte Sverige mina förväntningar på en perfekt natinaldag med en seger mot Danskarna. Men, men... Det visade sig att man fick det kul ändå. Hamnade på Tullhuset i Trosa och det var riktigt kul...jag dansade så att jag idag sitter med värsta träningsvärken.

Jag har även tvättat min soffa...eller åtminstonde sofftygen...Soffan såg näst intill ny ut efteråt...hmm


Tycker nog att Söderling är värd bragdguldet efter sina veckor nere i Paris.


Ikväll fortsätter försäsongen i rockets. Vi kommer att köra mkt styrka och lite snabbhet ikväll.


Allvarligt ?! Var är sommaren.....???

Nu ska jag in på lönesamtal hos chefen, hoppas att jag får en 5000:- mer i månaden, det tycker jag att jag är värd ;-)

See ya...!!

Dagens låt: : Dr. Alban - Brolin e stabil


Kommentarer
Postat av: Hasse

Tjena! Ny klubb, de va som fan....Verkar kul. Du kan väl komma ner och stå några träningar i höst, det skulle va kul att träffa dig! Och se till att Elis tränar ordentligt i sommar......:-)

2009-07-14 @ 09:36:26
URL: http://dovlings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0