Nytt år !

Jaha då var det raskt 2009. Känns som 2008 var det snabbaste år som någonsin passerat. Iaf den gågna hösten. Tycker det var helt nyligen jag hade semester och gled runt på Gotland med polarna. Men det är bara och acceptera att tiden går fort när man har trevligt.

Nyårsafton firades i Bromma hemma hos Jorma & Lisa och Fredde & Johanna (dem bor grannar). God mat och en hel del spel. Hagge hade med sig tjejerna och vi spelade Lips på x-box. Jag sjöng endast en sång, det fick liksom räcka där...
Sen blev det "Alias", där man ska beskriva ett ord utan att säga det egentliga ordet (förstod ni något av det..?) Jag och Danne som var i samma lag tyckte det var lite svårt kan man väl säga... Vi var totalruttna..!



Idag så åker jag och Mr.Wellsmo till Linköping för att kolla in distriktslags-SM. Tror dock att både tjejerna och killarna får det tufft. Men jag tror iaf att tjejerna tar sig vidare från gruppen.

Jag har ju oxå hunnit med att vara med på Storvreta-cupen med Onyx Hj20. Vi vann gruppen lite väl enkelt så det var lite spänt när vi gick in i slutspelet. Väl där fick vi möta Axberg som var i final i junior-allsvenskan förra våren. Vi lyckades dock vinna med 3-2 efter en fantastisk upphämtning. I kvarten så ställdes vi mot TPS från finland. Matchen började kvart i tolv på kvällen/natten så det var många trötta huvuden och ben. Vi torskade med 4-1..tyvärr. 

Men summa summarum var det en höjdar turnering med många skratt och med mycket bra innebandy från våran sida.

See ya !


Kommentarer
Postat av: pomperipossan

BBBÅÅÅÅDDDDEEE TJEJERNA O KILLARNA TOG SIG VIDARE FRÅN GRUPPEN! tyvärr åkte ju tjejerna ut i kvarten, medans grabbarna åkte hem med en bronsmedalj!

2009-01-05 @ 20:20:47
URL: http://pomperipossan.blogg.se/
Postat av: Monika

Men Tobbe!!!!

Det var inget kul att höra. Hoppas på lösning!!

Kram

2009-01-07 @ 01:13:59
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: Anette

Va!!! Vad mycket man vet då!

2009-01-07 @ 07:38:12
URL: http://tette1958.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0