Mästarnas mästare...!

Missade det igår på grund av att vi spelade match mot H1. Vi fick torsk med 11-2 men jag tycker vi gör det bra hela matchen. Riktigt hyggligt försvarsspel, framförallt i tredje perren.



Mästarnas mästare är ett riktigt höjdarprogram för er som inte sett det. Jag gillar när man lyfter fram sådana härliga personligheter som dessa Mästare är. Och svt är ju själva mästare på att göra denna typen av program.

Funderade lite på vilka som skulle kunna vara med i nästa säsong (för det måste ju komma en till).
Varför inte dessa:

* Gunde Svan
* Stefan Edberg
* Stefan Holm
* Agneta Andersson
* Michael "Roddarn"
* Mats Näslund
* Johanna Sjöberg
* Kenneth Andersson

Känns som det skulle behövas lite fler tjejer...förslag..??

See ya !!

Dagens låt: R.I.O - Shine On

Kommentarer
Postat av: Monika

Annika Sörenstam (fast hon skulle spöa skiten ur alla så det kanske vore att förstöra programmet)

Kajsa Bergqvist

Patrik Sjöberg(han är fortfarande vackert långhårig och får räknas som tjej)

Gillar programmet. Men frågan är om svt verkligen är en mästare på att göra programmet. Ska skriva ett blogginlägg om det inom kort.





2009-01-28 @ 15:24:23
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: mrscate

Jag har inget problem med ditt "jackmärke".

Bara på innebandyplan, och det är väl sunt.

Alla medlemmar kommer att kunna gå, med ledare och spelare över 18 på förtur. Enda problemet är att jag trodde det var i folketshus, men det är i societetshuset. Jag hade visst missförstått min cofixare. Jag trodde vi kunde ha värsta största festen, men nu kan vi väl vara ca 60-70.

Å andra sidan fick vi ju kämpa länge för att få ihop alla 40(?)förra gången. Men det var en riktigt kul fest, för oss som var där.

Och planen i år är väl att det ska bli ännu roligare. :)

Har inte funderat ut någon till Mästarnas mästare, jag återkommer.

2009-01-29 @ 11:24:02
URL: http://mrscate.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lumilla måste ju vara med såklart

2009-01-29 @ 18:42:41
Postat av: Anonym

Lumilla måste ju vara med såklart

2009-01-29 @ 18:42:56
Postat av: kuben

shit kuben och m sundberg borde ju va med.. sundberg åker ut första programet pga snällhet.. kuben vinner pga super ner alla andra innan tävling.. allt är klart hit med mästarnas mästare ;)

2009-01-30 @ 02:50:36
Postat av: Margareta

Ann-Louise Skoglund och Billan Westin är två bra namn

2009-01-31 @ 17:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0