Lite nytt utseende kanske kan få fart på bloggandet..!

Sitter hemma och har precis bytt utseende på min blogg. Hoppas ni gillar det. Kommer dock att ändra bilden i min "header" till ngt mer personligt.

Jag är fortfarande ledig. Riktigt skönt då jag de senaste dagarna har varit allt annat än frisk. Det började när jag och Rille åkte ner till Linköping. Vi båda började hosta och skrovla i bilen ner. När jag sen skulle sova på fredagskvällen så kom febern som ett brev på posten.

Lördagen var minst sagt jobbig, men ett SM är ett SM. Vi var och inhandlade Ginsana och Kan Jahng och ett par rör med C-brus och förstås ett paket med Alvedon. Vårat hotell-rum såg nu mer ut som ett mindre apotek...! Hur som helst så var dessa dagar rätt så jobbiga eftersom vårat inköp knappt hade ngn inverkan på mig, förrutom Alvedonen...

Så nu när jag sitter hemma och kurerar mig (känner mig dock mycket bättre nu) så är det skönt att veta att man är ledig ett par dagar till.



Senare denna vecka ska jag berätta en nyhet som inte kommer att gillas av alla, men, men....!



Mina grabbar gick och vann Oppebycupen hemma i Nyköping när jag var borta. Grattis, bra jobbat. Jag är och blir stolt när jag hör att dem skött sig kanon utan mig. Jättecred till Martin Sundberg som agerade kapten på allra bästa sätt.


Nu är det dags för en riktigt härlig vinterpromenad....!

See ya..!

Dagens låt:  Kelis - Trick me

Kommentarer
Postat av: pomperipossan

Det hände väl liiiitte mer än bara en förkyldning på SM??

Både tjej o kill laget vidare från gruppen!

tjejerna som du förutspådde, som tyvärr senare åkte på däng i kvarten snyft killarna tog sig till semi vilket genererade:

Brons till Södermanland kanske....??!!!! HUUURRAAAA

Skönt att du kommit på benen igen, för jag var lite orolig där nere för dig!

Tjing Tjong

2009-01-07 @ 13:13:07
URL: http://pomperipossan.blogg.se/
Postat av: pettan

Jättecred till peter norström som gick in som coach när Tobias Henriksson prioriterade bort sitt eget lag

2009-01-07 @ 16:45:19
URL: http://allvarmedp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0