Ingen aning...!

Jag har ingen aning om vad som händer just nu. Plötsligt mår jag bara dåligt. Ruskigt svårt att sova av för mycket tankar i mitt huvud. Jag tänker på allt just nu, vad jag borde gjort med mitt liv och vad jag inte har gjort av mitt liv. Jag tänker på innebandy, jobb, tjejer och vänner....

Jag tänker på att jag borde städa, diska och sköta om mig själv. Men hur mycket jag än tänker så kommer jag inte fram till något. Jag blir bara helt apatisk och blir sittande i soffan.

Jag tror helt enkelt att jag letar efter ett liv. Ett liv som innebär familj, ett riktigt hem, och ett liv med en framtidstro helt enkelt. Men jag vet oxå att jag har haft dessa tankar förrut och klarat mig utmärkt. Det gäller att fånga det där lilla halmstrået och få den där lilla kraften att bryta mönstret.

Nej fy fan...Nu ska jag se till att rycka upp mig.

See ya..!!

Dagens låt:  Britney Spears - Circus

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja, gör det! Bryt mönstret och ryck upp dej, snälla!

2009-01-20 @ 22:19:29
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: oem häxan

Ja upprycking blir bra=) 40 kris är för tidig!!! Känner igen en del av funderingarna o tankarna,men det gick över fort. Livet e för kort för att deppa mycket onödig energi går åt.Den e bra att ha till annat:) Kram från mig!!

2009-01-22 @ 19:04:05
Postat av: Monika

Har Du ryckt upp Dig än Tobbe?! Du vet ibland är livet bara överjävligt och det är nog okej att det känns så ibland. Tror jag. Men sen får man bestämma sig för att det bara är jävligt i största allmänhet och då brukar det funka tills nästa gång;)

2009-01-23 @ 00:04:53
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: mrscate

Jag kan bara hålla med de övriga damerna,bryt ihop och kom igen ;).

Jag tror vi alla har samma funderingar oavsett var man är i livet.

Vi ses i någon hall.

2009-01-23 @ 08:08:25
URL: http://mrscate.blogg.se/
Postat av: Torre

I bland är det mesta ski.. men du fixar det om du vill får du jätte gärna komma förbi våran träning och köra lite övningar eller bara snacka du är alltid välkommen.



ps vi vann borta mot Mariefred med 7-2,känns helt ok



cs Torre

2009-01-24 @ 20:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0