En (O)vanlig söndag...!

Idag har jag haft en riktigt trevlig söndag. Sportidiot som man är så satte man klockan på 07.45 för att gå upp o kolla på Detroit. Det var helt klart värt att gå upp så tidigt för Detroit vann med 8-3.

Sen fortsatte tv-dagen med Toronto-Montreal, och film: Djävulen bär Prada (ja, jag har inte sett den). Därefter var det Arsenal-Tottenham och Tre Kronor-Finland. Hann med att kolla när Sundins Vancouver spelade också...

Sen har jag varit på möte inne i Nyköping om DSM som är i april. Mötet började kl.18 så jag missade Man.Utd men när jag kom hem nu så är det toppmatch i franska ligan mellan Marseille-Bordeaux....

Det som är ovanligt med denna söndag är att jag inte varit på ngn innebandy.....

Det som också är ovanligt är att jag ätit falukorv o makaroner, det måste vara 5-6 månader senast jag käkade det. Mmmm GOTT...!!!




Dagens låt: Sade - No ordinary world



Kommentarer
Postat av: Anette

Men Tobbe! Har du eller ska du?

2009-02-09 @ 19:12:17
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: Tobbe H

Anette...????

2009-02-09 @ 21:58:37
Postat av: oem häxan

Ja du vad vet jag om sport ;) ,men en hel del om mat=)

2009-02-10 @ 21:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0