Tråkigt...!

Tråkigt att inte en träningsmatch i sörmlandsinnebandyn inte finns med som spelobjekt på nordicbet.com. I så fall hade man kunnat dra in en del cash igår. Jag tippade ju igår resultatet mellan Björkvik-Trosa/Edanö här på min blogg. Ta mig fan så fick man inte in rätt resultat. Björkvik vann med 12-9 och enligt rapporterna från "festfixarn" så var det tidig julafton i Björkvik. Trosa bjöd nämligen bönderna på inte mindre än sju(!) indianare....Känns i och för sig helt ok, då vi har Trosa i premiären.



Mitt negativa jag tippade ju även 1-0 till Ungern, men där så lyckades Sverige bita ihop och kriga sig till en trepoängare. Inget bländande spel direkt, snarare tvärt om.......

Theo Walcott...My god vad ska det bli av den pojken...??

Portugal slarvade bort tre poäng igår kväll mot Danmark. Nu lär dem väl tyvärr vara tokladdade till matchen i oktober mot "nya" Sverige.......

See ya !!

Dagens låt:  Gabriella Cilmi - Sweet about me

Kommentarer
Postat av: Undrande

Hur kan man möta IFK Gnesta istället för BK Vingen,känns som du är rädd för att förlora. Vad jag vet så skulle Vingen kommit med sitt bästa lag. Dom var väl 7 eller nått förra gången.

2008-09-17 @ 13:46:17
Postat av: Nära skjuter ingen...

Björkvik vann med 11-8, man måste ha det exakta resultatet för att vinna, så du vet..

2008-09-20 @ 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0