Tjo & tjim med Onyx H3

Ifredags spelade jag min allra första golftävling. Det gick inte bra. Det gick inte heller jättedåligt, jag blev 7 av 21 deltagare. Jag blev förvånad över min placering då jag tyckte jag spelade horribelt...!



Helgen tillbringades tillsammans med min nya familj i Onyx. Vi bodde på föreningens nystartade föreningsboende och det var schysst som satan. Vi hade träningsläger om jag inte sagt det....
Två träningar under lördagen genomfördes. Under kvällen blev det i nämd ordning: Guitar Hero med "Gravsten" och "Sargen" , Pokerturnering, två öl, x-box, plump och sen poker igen.... Vid det här taget hade jag somnat för länge sen.

Under söndagen så tränade vi på morgonen, först ett fotbollspass sen ett innebandypass. Sen var det världens godaste lunch och sen var det match mot Oppeby.  En match som vi vann med 10-5. Roligast var under denna helg när "Bobba" var på toa och lyckades låsa sig inne. Om det var i frustration efter sitt toabesök som han tog ett rött mot Oppeby förtäller inte historien....... Tack alla grabbar för en grymt trevlig helg tillsammans. Tack Kjell-Åke för att du är en klippa i alla lägen...!!

See ya !!

Dagens låt: Eddie Murphy - Goes Elvis

Kommentarer
Postat av: nån

Men Tobbe, läste du resultatlistan upponer från golfen?? jag läste det som att du placerades 12 av 18.

Men....Tycker ändå att det är bra av dig som gick fadder-runda! och dessutom fick förra årets vinnare att också behöva läsa resultatlistan upponer för att få något bra resultat!

*fniss*

2008-09-17 @ 23:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0