Tack !!

Vill bara passa på att tacka alla som gratulerade mig på min födelsedag igår....TACK !

Grym träning igår. Den bästa träningen sedan jag tog över H3. Bra fokus och framförallt bra fart. Nu till helgen väntar träningsläger hemma i Ramdalen med övernattning och tre träningar och en match (Oppeby).

Ikväll så spelar Trosa/Edanö träningsfight borta(!) mot Björkvik. Jag tippar 12-9 till Björkvik....!

Ikväll så spelar visst Sverige oxå... Sverige ställer tydligen upp som senast med sin nya modell 7-1-2.....!! Stackars Källström som får springa helt själv på mitten.... Tips: 0-1 till Ungern

Hörs !

Dagens låt:  Guru Josh - Infinety

Kommentarer
Postat av: kuben...

ryktena går att det va en kort tjock back som lira forward helt plötsligt och balja i första bytet ;p skaplig skön sånga va det väll med... grattis igen

2008-09-10 @ 22:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0