Helgen !!

Då var genrepet avklarat. Det blev seger mot IFK Gnesta med 12-4 sedan vår andra-kedja med Homer, Pakke och Baggen gjort tillsammans 15 poäng.  Det var som vanligt väldigt bra framåt men som vanligt lite stissigt bakåt. Men nu står det helt klart för mig vilka som ska lira i premiären på lördag hemma mot Trosa/Edanö iaf.

Kollade in A-lagets seriepremiär hemma mot Karlstad. Det blev seger med 6-4. WOW vilken inställning, vilket hjärta spelarna visade upp. Jag blev riktigt impad över försvarsspelet. Grymt !

Trosa jullar tog poäng i sin premiär hemma mot Mjölby, 7-7 blev det efter att Trosa haft ledningen med dryga två minuter kvar av matchen. För mig var detta en jätteskräll då Mjölby var riktigt bra förra säsongen. Alltid kul när man har fel....!

Hann även med att vara på fest i lördags, riktigt kul att få bli full igen. Det var RIKTIGT länge sen.....!

Ikväll blir det Hedebyhallen med blocket i högsta hugg. Trosas herrar lirar mot Telge City. Passar bra eftersom vi har Trosa i premiären nu på lördag. OK, jag testar ett tips : 5-11 till telge !!

See ya !!

Dagens låt:  The Script - The Man who can´t be moved

Kommentarer
Postat av: Lagerman

du var sjukt nära ikväll på resultatet alltså.



1 jävla mål.. sjukt ju!



snodde dina 50 frågor till min blogg ;)

2008-09-22 @ 23:41:52
URL: http://www,metrobloggen.se/pieceofmyheart
Postat av: morsan

Oj vilken tuffing, full på helgen. Wow.

Hälsn en som varit med förr

2008-09-24 @ 14:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0