Helgen..!

I fredags så var jag, "Festfixarn" och "Göran" och gjorde Nyköping osäkert. Vi shoppade och glodde en bio. Tropic Thunder kollade vi på. Den var riktigt grym. Rekommenderas starkt...!

Lördagen betydde SERIEPREMIÄR. Vi mötte som bekant mitt gamla Trosa/Edanö och vi vann med 8-4. Riktigt, riktigt skönt. Jag tycker vi var det bättre laget hela matchen och resultatet var mycket rättvist och lite i underkant. Vi borde gjort mer mål, men, men. Vi saknade dock 4 ordinarie som vår kära "Brillo" hade glömt att skriva över i tid från huvudföreningen. Men jag hade två starka linor att köra med ändå.
På kvällen så blev det Nintendo Wii med Mike, Nordman och "Hobby".

Söndagen blev lugn och jag passade på att kolla in våra nästa motståndare Flen då de mötte Telge City i Västergård. Kan säga att jag inte blev jätterädd för Flen. Bedrövliga i egen zon och ganska svaga framåt blev omdömet. Såg även Södertälje-Nyfors i vår serie och det var om än ännu sämre än vad Flen var...

See ya !!

Dagens låt:  Queen - It´s a kind of magic

Kommentarer
Postat av: Sunes Jul

Bra uppdatering...NOT!

2008-10-08 @ 11:59:08
Postat av: Sunes sommar

Bra uppdatering....NOT

2008-10-11 @ 15:49:36
Postat av: Sunes farsa

Bra uppdatering....NOT

2008-10-15 @ 07:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0