Dåligt, jag vet...!

Jag vet att min uppdatering inte har varit helt bra, jag vet...!

Vi har avverkat två matcher sen senaste inlägget. Flen borta då det blev en lätt seger med 11-4, efter att vi stundtals spelat mycket bra. Och nu i söndags så mötte vi ett alltför svårt och bra Tälje City. Vi torskade med hela 14-7. Resultatet var välförtjänt men siffrorna var nog lite väl stora. Vi kom aldrig igång i andra halvan av matchen och vi såg mest ängsliga ut. Vi gör en helt godkänd insats i 25 minuter ungefär. Då spelar vi med aggresiv press och har hyfsat bollrull, men efter att Tälje går upp till 6-5 så tappar vi helt.

Nu i helgen väntar Turinge IBF hemma i ramdalen. Då är det revansch som gäller...!!

See ya !!

Dagens låt:  Alicia Keys & Jack White - Another way to die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0