Vardag igen...

Då var man tillbaka från äventyret i Falun, för ett äventyr blev det.
Själva spelet blev inte så lyckat för vår del, men två oavgjorda skrapade vi ihop iaf. Men allt runt omkring funkade kanon. Så satans roligt att se mina boys i högform utanför planen.  Mycket skratt och en hel del felsägningar samt en och annan förvirrad själ....



Ikväll bär det av till Sthlm för konsert på Debaser. Blueskonsert med farsan, hur coolt som helst ! Robben Ford heter artisten som jag skall beskåda för andra ggr. KusinVitamin och morbror Tompa hänger oxå på, ska bli mkt trevligt.



Måste bara förtydliga mitt tidigare inlägg ang. Micke Åhlund. Micke är en skittrevlig kille som jag absolut inte har ngt horn i sidan till. Han har uppenbarligen lyckats med de lag han har varit tränare för och det respekterar jag till fullo. Nu vet jag dock hur laget sköttes iår och det är det jag har lite problem med. Hoppas att Micke tar förbundskaptensrollen på blodigaste allvar. Det kommer att behövas.

Nu på lördag är det första uttagningen till p.15 och det blir väl första kvittot på hur det kommer att skötas....

See ya !!

Dagens låt: Robben Ford - Talk to your daughter

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Nu vet jag dock hur laget sköttes iår "

Förmodligen rätt hyffsat med tanke på att dom vann serien.....

2008-05-20 @ 15:37:39
Postat av: Mange

Jag är in`t bitter inte. Nej då, In´t bitter inte...

2008-05-20 @ 17:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0