Min trupp till EM !!

Såg precis att Martin Sundberg hade snott mitt inlägg idag genom att ta ut sin EM-trupp, men jag kör min idé iaf.

Idag ska ju Lagerbäck/Andersson presentera sden trupp som åker till Alperna om ca. en månad. Jag tänke ta ut min trupp som jag tycker borde få åka...

Målvakter: A. Isaksson, R. Shaaban, J. Sandqvist

Backar: O. Mellberg, P. Larsson, P. Hansson, M. Nilsson, D. Majstorovic, F. Stoor, N. Alexandersson, T. Lucic

Mittfältare:  F. Ljungberg, C. Wilhelmsson, T. Linderoth, K. Källström, A. Svensson, Seb Larsson, R. Lindgren

Anfallare:  Z. Ibra, M. Allbäck, M. Rosenberg, J. Elmander, Henke Larsson

Kommentera gärna om ni har några synpunkter....

See ya !!

Dagens låt: Guns N Roses - Estranged

Kommentarer
Postat av: !!!

Varför ta med Sandqvist när Wiland är betydligt mycket bättre?

2008-05-13 @ 16:52:01
Postat av: Tobbe

För att Sandqvist är sveriges nästa stormålvakt...

2008-05-14 @ 09:01:31
Postat av: !!!

Sandqvist är kass. Släpper in för många enkla skott.

2008-05-15 @ 12:42:03
Postat av: Marty

Sorry mate! Markus berättade just att du hade ett långt inlägg på g om EM-truppen. Jag tycker att du borde algt ut den iaf. Så många läser väl inte både din och min.

Snyggt att du prickade in Larsson. Själv hade man fel på Stenman, Kennedy och berg.

2008-05-15 @ 16:13:38
URL: http://www,metrobloggen.se/hundkast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0