EM-feber..

Jag tycker den börjar komma smygande nu, EM-febern. Jag blir varm och svettig och börjar få yrsel bara jag tänker på fotbolls-EM....

Och framför allt så skrivs det ngt om det svenska laget varje dag i tidningarna nu. Det börjar sändas "inför-program" om EM. Härligt tycker jag ! På fredag så blir det dessutom ett inköp av ett EM-kit. InterSport har ett helt kit med solstol, matchtröja och ngn hatt för en skaplig penning.



I morgon är det dessutom CL-final mellan Man.Utd-Chelski. Tror att Utd. vinner med 2-0 (Rooney och Scholes).
Tror faktiskt att det blir en öppen final med massor av målchanser.



Idag har jag ätit lunch här på jobbet. Inget märkvärdigt med det kan ni tycka, men det är faktiskt bara andra ggr jag har med lunchlåda sedan jag började här. Idag var den välfylld dessutom. En tvåliters glassbytta rågad med spagge och sås...Inga problem att få i sig den inte...



På fredag är det dax för årets första golfrunda. Ska bli riktigt roligt.
Känner dock att min form inte är i topp, men det ska det ändras på nu. Ikväll blir det minst två hinkar ute på Åda.


See ya !!

Dagens låt:  Ted Gärdestad - För kärlekens skull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0