4 missar, inte godkänt !

Jag lyckades missa fyra gubbar i EM-truppen. Det är inte godkänt.
Men frågan är om det är jag som gjort fel, eller om det är firma Lagerbäck/Andersson...?? Hur som helst så hade jag fel på Daniel "sidled", Andreas Granqvist, Micke Dorsin samt Johan "skägget" Wiland. Jag är dock mkt tveksam till att inte Teddy Lucic kom med, verkar lite märkligt att man frågade Teddy kvällen innan... Sen så är jag besviken på att inte Rasmus Lindgren inte kom med. Tycker han hade varit ett klockrent alternativ till Tobbe Linderoth. Nu måste vi alltså stå ut med "sidled" yttligare ett mästerskap....



På fredag är det dags för fest igen. Det är den årliga Camfil-festen som går av stapeln "uppe hos oss". Långbord och god mat och sedan dans till ngn känd artist brukar det bli. Förra året var det Uno & Irma som var här, året innan var det Charlotte Perrelli. Det spekuleras stort och mycket iår vilka som kommer. Min gissning är Linda Bengtzing ! Shit vad jobbigt om det skulle vara hon... Hon är typ den jobbigaste människan i Sverige just nu. 
Nej då hoppas jag mer på Brolle...



Ikväll kollar jag hockeykvarten, sen drar jag o tränar fotboll och sen kollar jag UEFA-cupfinalen... Puuhh, kan bli jobbigt att hinna...

See ya !!

Dagens låt:  Elvis Presley - Suspicious Mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0