Roadtrip !!

Hej på er !

Nu har jag varit hemma från jobbet i en veckas tid. Jag har varit sjukskriven för en ömmande axel. Det konstaterades att jag har en inflammation i axeln. Och sen igår så hade jag två semesterdagar att utnyttja. Och imorgon är det ju påsken som knackar på dörren.

Imorgon så åker jag, Marcus och Lulle på en liten roadtrip till Malmö.... Vi ska ner och hämta ett par skrivbord och ngn hylla till kansliet. Eftersom vi är dumma i huvudet så tyckte vi att det skulle vara kul med en lite biltur.....

Ikväll är det träning och personliga samtal. grabbarna verkar vara rädda för det är många som inte kommer idag......

See ya !!

Dagens låt: Håkan Hellström - En vän med en bil

Kommentarer
Postat av: Camilla

åh vännen vi saknar dig på jobbet... vem ska man nu retas med???

2008-03-21 @ 15:17:32
URL: http://retsy.blogg.se
Postat av: silly season

några nya värvningar
?
några önskespela
?
skulla va kul att läsa om

2008-03-22 @ 11:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0