Idiot !!

I lördags så spelade vi med 94:orna i södertälje mot Raketerna. Vi torskade med 6-3. Inget att säga om det, vi mötte seriens bästa lag och vi gör en jättebra match.
Men det man kommer att komma ihåg är det som hände efter. Raketernas tränare (som även är domare) kommer fram för att tacka för matchen, men ist. för att tacka så börjar han med att fråga om han får prata med Danne i mitt lag. Jag frågar förstås varför han ville prata med honom. Han svarar bara att han vill snacka om matchen.
OK, säger jag, inga problem.  När jag sen frågade Danne vad han ville så berättar Daniel att han(tränaren) ville att Danne skulle börja spela med dem. Han frågade helt enkelt om Danne ville byta klubb. Vilken j-a idiot !!
Om han nu ville detta, varför tog han inte upp det med mig ? Varför tar han inte och kontaktar mig efter säsong ? Vad tror ni Danne, svarade.....???
Klart Danne blev smickrad och han svarade att han skulle prata med sina föräldrar först. Men han trodde inte att han skulle få en lika bra tränare som jag är... Ha, ha, ha...

Denna tränaren i Rockets ska jag ta och ringa nu,  och prata lite med. Känns som jag har ett par ord att säga till tattaren...

See ya !!

Dagens låt: Christian Falk ft. Robyn - Remember

Kommentarer
Postat av: Tränarn

sluta snacka skit om mig danne är min

2008-03-03 @ 15:31:40
Postat av: jesper

lungt daniel vill inte spela med dom

2008-03-03 @ 17:53:57
Postat av: yousif

haha rockets 94tränare (om du menar samma som jag tänker på) är den värsta idioten som finns.

han hotade simon under en match t.om... den jäveln borde inte få sätta fot på en innebandyplan, han är galen.

2008-03-04 @ 17:00:05
Postat av: Staffan-Gnesta Coach

Tycker nog att grabben är en frisk fläkt ändå,lite överambitiöst måste man säga men kan till stor del försvaras/förklaras med ungdomligt oförstånd!!
Har iof sig personligen lagt en kommentar till deras coachstab innan jag läste ditt inlägg,kan bara säga att jag hade liknande inställning som du!
Men det är kul att läsa det du skriver!!!!

2008-03-07 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0