Firsttimer !!

Ikväll ska jag göra ngt som jag inte gjort detta år, nämligen dricka bira ! Jag ska ut på den eminenta Sportbaren här i Trosa och äta mat och planera framtid med P.94. Vi ledare skall diskutera cupen vi ska åka på och vi ska planera försäsong. Och vi ska dricka bärs ! (åtminstonde jag)

Imorrn är det dax för säsongens sista fight med just nämda P.94. Vi möter nästjumbon, Nyfors hemma i Hedebyhallen. (matchen är sent på eftermiddagen, så därför får jag dricka ngn öl)
Imorgon finns det inget annat än vinst som gäller. Tre härliga poäng, Guuuuuud vad jag unnar grabbarna det.

På söndag bär det av till Västerås och den årliga miniturneringen mellan distrikten. Vi i Södermanland HJ17 är med för 4:e gången. I år så möter vi Dalarna och Västmanland. Förra året så vann vi mot Östergötland och kryssade mot Västmanland(4-4). När det sen var dax för SM så gick Västmanland och vann hela faderullan, och vi gick inte ens vidare från gruppspelet.

 Erkänn att den ser god ut.....!!

See ya !!

Dagens låt:  KLF - Last train to trancentral

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0