Yes vad skönt...!

Men det är just precis det enda känslan man har efter att Sverige vunnit premiären med 0-2. Zlatan gör ett drömmål och Petta "brunkar" in tvåan. Men Sverige kan betydligt bättre.
Jag blir orolig när jag vet att Torres och Villa kommer löpa bakom, framför Petter och Olle. Spanien imponerade oerhört tycker jag. Snabbhet blandat med teknik och framför allt ruggig effektivitet...!

Men glädjen efter tre poäng kan ingen ta ifrån mig. Jag kollade matchen med "festfixarn" och Thorn, och vi var alla eniga att känslan efter matchen var just: - Fan, vad skönt !



Nu till helgen så drar man på festival (!). Ska kolla in Where The Action Is på Universitetet. Med akter som Foo Fighters och The Hellacopters och Sahara Hotnights så kan det bara inte bli dåligt. Sen så kör dem matchen på storbildsskärm...VIKTIGT !!

Senare i sommar så dyker Mary J Blige upp på Stockholms Jazzfestival, riktigt rolig nyhet...!



Kolla in detta, jag hade inte sett detta förut. Men satan vad jag garvade i lördags när vi kollade in detta...

See ya !!

Dagens låt:  Bustah Rhymes - Gimmie some mo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0