Viva la Spania !!

Innan EM skrev jag att Spanien skulle vinna hela skiten. Nu är det verkligen nära efter att spaggarna kört över ett slutkört Ryssland. (Var var Arsjavin..??)
Spanien har varit fantastiska i sitt försvarsspel hela turneringen. En sån sopa som jag alltid tyckt att Marchena varit. Nu är han helt plötsligt grym. Koemans bänkning av han i Valencia verkar bara ha gjort gott.
Men bäst på plan igår var Marcus Senna. Snacka om att kunna skära av ytor. Om fotboll bara handlade om att just skära av ytor så skulle Senna vara bäst i världen. Men som tur är så handlar det inte bara om det. Det visade de övriga på Spaniens mittfält tydligt igår. Silva, Iniesta och Fabregas var fantastiska.
Innan EM så tippade jag även David Villa som skyttekung. Just nu leder han, men sträckte sig igår och blir borta från finalen. Den enda som kan hota enligt mig är den pånyttfödde Podolski.

Over and out !!

Dagens låt: Sam Sparro - Black and gold

Kommentarer
Postat av: Anton Czitrom

:)

2008-07-06 @ 20:33:04
URL: http://czitromdenmindreavdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0