Hösten nalkas..!

Nu är det inte mycket kvar av sommaren... Visst min semester är ju visserligen kvar ännu (går på semester nu på fredag) men ändå känns det som om tiden bara flyger iväg.

I höst så börjar jag ett nytt uppdrag inom innebandyn. Jag tar över som huvudtränare i Onyx U-lag (H3). Känns riktigt roligt att vara tillbaka som tränare på seniorsidan igen efter en utflykt på juniorsidan och pojksidan. Detta blir mitt enda uppdrag i höst. Tyvärr så kunde jag inte kombinera mitt uppdrag som tränare för Trosas p.94:or och mina uppdrag i Onyx längre. Trosa/Edanö gillade inte att man höll på med två lag från olika föreningar.

I lördags så gjorde vi de sista planeringarna för U-lagets försäsong. Vi startar i hall första tisdagen i Augusti, men grabbarna kör ute sedan två veckor tillbaka. Den 23/8 är det dax för första träningsmatchen (Trosa/Edanös HJ) och sen rullar det på varje helg fram till seriepremiären, som för övrigt är mot (just det !) Trosa/Edanö IBK.

Det känns som om att serien i år blir mycket jämn. Strängnäs är för mig klara favoriter, men det finns iaf. tre klara utmanare: Vi, Turinge och Tälje City. Får vi bara igång samarbetet med vårat A-lag så kommer vi att bli ruggigt farliga. Och i dagsläget så är det ett tydligt samarbete på G !!

See ya !!

Dagens låt:  Akon - Dangerous

Kommentarer
Postat av: Marty

Ja kan bara hålla med. Tyvärr så är det väl förra årets låt I'm Yours som blev årets sommardänga. EM blev ju "kallt" för Sverige och då slår ju inga EM låtar hellre.

2008-07-08 @ 21:35:58
URL: http://www.metrobloggen.se/hundkast
Postat av: Anonym

2008-07-08 @ 21:36:47
Postat av: Marty

Förhoppningsvis så kan jag hjälpa dig till framgångar coach!!

2008-07-08 @ 21:38:01
URL: http://www.metrobloggen.se/hundkast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0