Återkommande tradition

Då har man för tredje året i rad snickrat ihop ett kanonlag på www.fantasy.premierleague.com. Känner på mig att jag i år kommer vara i topp i våran interna liga- "Järn-pucklan"

Laget ser iaf. ut som följer:

                                                                                                David James
                     Patrice Evra                     Jonathan Woodgate            Julien Lescott             Gael Clichy
                 
                   Cesc Fabregas                 Luca Modric                  Steven Pienaar                  Pedro Mendes

                                                                   Fernando Torres            Jermaine Defoe

/avbytare: Johan Elmander, Ditmar Hamann, Micah Richards

Ser OK ut va..??

See ya !

Dagens låt:  Scooter - Break it up

Kommentarer
Postat av: Master of the universe

Är du dum i huvudet! Med det här laget kommer du komma sist i hela ligan... Vänta bara tills jag lagt in mitt lag!

2008-07-18 @ 17:58:42
Postat av: Martinout

Skapligt lag! Ser nästan ut som du fuskat med ekonomin.

2008-07-21 @ 16:13:15
URL: http://www.metrobloggen.se/hundkast

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0