Topplistan !!

Topplistan v.4

* Afrikanska mästerskapen
Grym fotboll med sjukt dåliga planer. Snygga mål och dåliga målvakter. Allt är alltså precis som vanligt i Afrika.

* Australian Open
Härligt med GrandSlam turneringar där man lirar fem-sets matcher och där sista set inte avgörs i tie-break. Mycket bra och långa matcher.

* Jag är snusfri
Jag har nu varit snusfri i snart fyra veckor. Det har gått mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra. Jag fuskade dock i måndags då jag var tvungen att smaka en prilla på jobbet. (Jag blev fan i mig yrslig)


Megaminus

* Min förskylning
Vägrar att ge med sig, fortfarande snorig och hostar mest hela tiden.

See ya !!

Dagens låt: Scooter - Nessaja


Kommentarer
Postat av: morsan

Lilla gubben förkylning stavas förkylning. Hej hopp

2008-01-27 @ 20:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0