Tid för match !

Sitter i hotellobbyn i Nyköping och väntar på att få åka till Oxelösund för match med mina P.94:or. Nu möter vi Onyx-Oxelösund som vi förlorade med 10-0 mot hemma för ca.två veckor sedan. Idag tror jag på ett mkt bättre resultat för våran del.

Igår kväll vann vi med Junisarna hemma mot Strängnäs med 4-3. Det blev en tight historia där Elias Bjerkeryd avgjorde med tre minuter kvar av matchen. Annars så gjorde junisarna ingen av sina bättre matcher, men vi vann iaf. Bäst på plan var Robin "Mr.groose" Cronhamn tillsammans med Emil "Lighten" Johansson.

Idag blir det till att kolla in H3:s match mot Järna, en riktig 6-poängs match som Onyx bara måste vinna. Synd då att min favvo Alex "Båt" gick och bröt foten mot Trosa och blir således borta resten av säsongen. Han hade behövts i dag. Men jag hoppas att "mina" juniorer visar framfötterna ist. Varför inte Cronis som får chansen idag.....

Nu måste jag rusa...!

See ya !!

Dagens låt: Guns N Roses - One in a million

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0