I´m Back !!

Hej på er alla där ute !!

Igår blev det torsk med junisarna mot Nykvarn efter att vi helt och hållet dominerat matchen och skapat massor med chanser hela matchen. Tyvärr så ville inte domarna att vi skulle vinna utan gav Nykvarn fördelar mest hela tiden. Vi fick bl.a två mål bortdömda sedan domarna tyckt väldigt fel om vissa SITUATIONER....

Idag har jag varit i Hedebyhallen hela dagen. Trosas herrar mötte Flen i en 6-poängsmatch. Trosa vann efter att Robban E firat julafton tre veckor för sent.... (tre mål och fyra ass....).

Efter det så vann brudarna i div.2 sin match mot Strängnäs med klara(!) 5-3....

Sen så var jag ju tvungen att kolla in Hagges match med junisarna mot Torshälla. Trosas junisar gör sin bästa match för säsongen men tyvärr så räckte inte ens det... Torsk med 3-1 trots att TEIBK vann skotten med 28-18.

I Onyx så hände det att A-laget vann med 12-10 efter att ha gjort 6-2 i sista perioden. Kul att Packe fick göra två kassar i sista perioden. Och extra kul att Tranemo skrällde och vann mot "Fjädern" i sudden...
Så nu är ONYX i serieledning...!!!

Nu sitter jag på fest och firar segern för herrarna och brudarna och vi har spelat spel, ätit räkor och druckit skumpa...... Puuuhhh i morrn är det match med mina p-94:or... Ja just det mot ONYX...!!

See ya !

Dagens låt: UB40 - Red red wine
Dagens tjej: Erica H för att hon och jag hade en kärleksmiddag med räkor, aioli och vin.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår hur det känns det där med domarna, som du såg själv så ville inte domarna att Flen skulle vinna heller..

2008-01-13 @ 00:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0