Distriktslaget !!

Igår hade vi sista uttagningen till distriktslaget HJ17. Vi var angenämt nog i Nyköping och i sporthallen. Jag hade 29 utespelare att tillgå och fyra målvakter. Denna siffra är anmärkningsvärd. Det var ca.45 spelare anmälda till dessa uttagningar, men det dök endast upp 29 igår.... Jag vet att Trosa/Edanö:s spelare redan sagt ifrån, men det var fyra st(!). Resten ???????????? Hallå ?????
Har man inget intresse som 17-årig grabb att få representera sörmland på ett SM och där i sin tur få visa upp sig för U19-kaptenerna och elitserielagen, då kanske man bör göra som många redan gjort, nämligen att stanna hemma !!

Onyx HJ hade 7st. spelare med på uttagningarna. Av dessa sju så gick fyra vidare till träningstruppen. Träningstruppen innehåller 22 spelare och 4 målvakter. De fyra som glädjande nog har gått vidare är:
*Oskar Selander
*Anton Eriksson
*Adam Kjellberg
*Robin Cronhamn

Dessa grabbar vet inget ännu så lova att inget säga till dem... :-)

See ya !!

Dagens låt: Tina Turner - We don´t need another hero

Kommentarer
Postat av: resten?

Varför inte hela trupen?

2008-01-22 @ 21:36:41
Postat av: Oseriöst..

att lägga ut delar av truppen här medan resten av grabbarna får gå hemma och fundera. Säger allt om lagledningen och kanske svarar på frågan varför så få vill delta i detta spektakel..tänk till till ett annat år

2008-01-22 @ 22:11:06
Postat av: Martinout

Det är inget jag skäms över ; )

2008-01-23 @ 03:29:15
URL: http://www.metrobloggen.se/hundkast
Postat av: Tobbe

Svar till "oseriöst":
Detta är min personliga blogg, jag gör fortfarande detta helt privat. Därför har jag valt att visa mina grabbar i Onyx detta eftersom dessa pojkar är "mina"..... Men vill du kalla SM för ett spektakel...så är väl det upp till dig.

2008-01-23 @ 08:54:59
Postat av: Viktor

Auru glömde du ju =P

2008-01-23 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0