Svar ??

Vad gav landskampen igår mot Turkland egentligen ? Sverige spelade dock bättre än på länge tycker jag. Men det kvarstår dock att vi har problem att göra mål. OK, men vad gav den då ?

* Tycker att Seb Larsson spelade in sig i truppen
* Tycker att Kenny B spelade till sig en plats i startelvan
* Tycker att Rami Shaaban ska stå, Isak ser ringrostig ut och kan inte spela med fötterna...
* Tycker att Marcus Berg inte ska få åka på alpsemester
* Tycker att Glenn Hysén inte ska få kommentera ngt mer
* Tycker att Mellberg ska spela mittback, har väldigt svårt för Majstorovic
* Tycker att Safari ska få åka med på alpsafari...=)


Till sist så kan jag inte låta bli att ge er min startelva i EM-premiären:

                                          Rami Shaaban
Mikael Nilsson , Olle Mellberg , Petter Hansson , Erik Edman
                                        
                                          Tobbe Linderoth
Kennedy Bakirci     ,        Kim Källström        ,       Freddie Ljungberg

                                         Zlatan Ibrahimovic
                                          Johan Elmander



See ya !!

Dagens låt:  Colbie Caillat - Bubbly


Kommentarer
Postat av: Anton

Jag håller med men ska inte svensson spela istället för källström. Svensson är klart bättre.!

NOT!

2008-02-07 @ 19:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0