Nya tider, nya löften...!

Idag bestämde jag mig för att återuppta min träning igen. Så fort innebandyn är slut så blir det fotboll för min del med Trosa IF (div.7). Det ska bli riktigt kul att börja lira med Trosa igen. Det var sju år sen sist. Senaste åren har ju Västerljung varit det ända alternativet för oss som inte vill toksatsa.
image21

Jag skaffade mig ett gymkort på Trosa Sportsclub idag. Tänkte börja vårda kroppen lite bättre. Det var många år sen jag tränade på gym. Vågar inte ens tänka på träningsvärken som kommer att dyka upp efter första passet.

I morgon är det dags för mina 94:or att äntra planen igen. Vi möter Telge som är det enda lag som vi vunnit mot i år. Tror och hoppas att vi vinner med 6-2. Efter matchen bär det iväg till Motala för att kolla in när Onyx tar steget upp i 1:an. Verkar som det kommer att bli fullsatt i hallen där nere. Över 1000 pers. Känns som det kan bli bra drag....

See ya !! Ha en trevlig helg....

Dagens låt:  Beastie Boys - Intergalatic

Kommentarer
Postat av: Lagledarn

Inga mackor till dej på söndag, du ska tydligen tänka på beach-08....

2008-02-22 @ 17:06:28
Postat av: Zäta

Skönt att Sörmland ätnligen har ett topplag i innebandy! :D

2008-02-23 @ 17:59:53
URL: http://www.fbz.blogg.se
Postat av: Martinout

Det var inte meningen att du skulle ta illa upp när jag sa att du hade pondus ; )

2008-02-24 @ 18:45:24
URL: http://www.metrobloggen.se/hundkast
Postat av: Anonym

Se där vad man får veta mycket om sin unge. Lycka till med formen. A

2008-02-27 @ 12:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0