Ny innebandyhelg..!!

Ikväll bär det av till Wasahallen i tälje för match mot Telge i juniorserien. Vi har inte fått stryk av dem ännu i år och vi har bestämt att så inte ska vara fallet efter denna kväll. Dock saknar vi Anton, Adam, Phille, Oskar, och Jim så vi åker med en rätt så stukad trupp. Men jag tror och framför allt hoppas att ngn annan kliver fram och visar vägen.
Tips: 6-5 till oss....

Imorgon är det dags för ännu en rysare för mina 94:or. Vi ska också fara till Wasahallen. Vi möter Rockets, serieledarna och vi mönstrar för första gången på länge vårat allra bästa lag. Axel är tillbaka efter sitt armbrott. Tror att vi har en jättechans att störa serieledarna.
Tips: 4-4....

Imorgon lördag är det även den sista omgången i div.3. Torshälla ligger i förarsätet inför helgens omg. Man tar också mot Trosa/Edanö som inte gjort ngn höjdarsäsong. Jag tror att man via en storseger (tips: 14-4) imorgon säkrar seriesegern och avancemanget till div.2. Och skulle man mot all förmodan få styrk eller tappa poäng mot Trosa så kommer de att få hjälp av Södertälje IBK som kommer att vinna hemma mot Strängnäs i Wasa.
Tips: 12-9

På söndag är det distriktslagsträning och senare på eftermiddagen så åker jag och hyllar Onyx hemma i sporthallen....

See ya !!

Dagens låt: Dire Straits - Private Investigations

Kommentarer
Postat av: Lagledarn

Om du sköter dej får du följa med hem efter träningen, jag bjuder på mat. Hemlagat. Jag tänkte bjuda dej på pannbiff med lök, sås, potatis, lingon och saltgurka. Fast du kanske hellre käkar pizza?

2008-02-29 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0