Jag är inte i topp...!

I dagens Metro kan man läsa om vilka personer som är de populäraste bloggarna. Vinnare var en 16-årig tjej från Nacka som har över 50000 läsare(unika besökare) varje vecka. I jämförelse ska man veta att den mest inflytelserika bloggaren, Carl Bildt har ca.10000 besökare i veckan.
Jag stod inte med på listan...hmmm undrar varför ??

* Idag tror jag att Marcus Berg gör mål och att Seb gör succe som yttermittfältare
* Idag tror jag att vi får se Anders Svensson för sista gången.....NOT !!

Kan ju roa mig med att tippa på matchen. Sverige vinner med 1-0.
"Festfixarn" Hagge tippar 2-0 till turkarna....Positiv kille !!
Här är annars en bild på "Festfixarn" lite mer positiv...

På fredag är dags för ny match i junisserien. Vi ska spela borta mot Hölö/Järna kl.20.30(!!!!!). Kanontid verkligen....

See ya !!

Dagens låt: Adele - Chasing Pavements

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0