Julfest och match..!

Igår var det den beryktade julfesten med firman. Vi startade hemma hos Chramern med en julgrogg och lite musik. Därefter så bar det iväg till Stadshotellet här i Trosa. Ca.200 hungriga camfilarbetare satte sig till bords och njöt av ett fantastiskt julbord. Det bjöds på snaps och jag lyckades få i mig 4 O.P Andersson....gott..! Annars såvar det en räkröra som drog till sig mitt intresse allra mest.
Sen bar det iväg till dans och baren dock inte i nämd ordning...

En mycket trevlig kväll blev det och jag vill passa på att önska alla på Camfil ett Gott nytt år och en riktigt God Jul.



Nu idag så är det lite huvudvärk, men det är bara att bita ihop och ge sig iväg till match. Vi möter Flen idag och det finns inget annat än 3 poäng. Vi har dagen till ära med oss två glada grabbar från H1 som behöver en match till i benen.

Ikväll är det dessutom ny julfest.....brrr..!

See ya..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0