Juletider + semester = Innebandy

Idag åker jag hem till Mamma & Pappa i Katrineholm för att fira jul. Julklapparna är inhandlade, och jag har köpt julsnapsen + det viktigaste på julbordet, äppelmoset.

Jag har ju som bekant och som de flesta julledigt. Jag är ledig fram till den 12:e januari. Och jag njuter av varje ledig timme. Fast det finns en hel del inplanerat under semestern.
Först så är det Storvreta-Cup med Onyx Hj20. Sen får man vara hemma i en dag innan det bär upp till Uppsala igen för att fira in det nya året med vänner och maskerad.
Fredagen den 2:a januari åker jag och Hr. Wellsmo till Linköping för att kolla in Distriktslags-SM för f.15 och p.15 Men samtidigt som det är SM så har mitt eget lag Oppeby-cupen i Nyköping. Hmm jag vet inte hur jag ska lösa detta. Men det gör det säkert.....

En riktigt GOD JUL till er alla...!

See ya !!

Dagens låt:  Mariah Carey - All I want for christmas is you....

Kommentarer
Postat av: Monika

...och en riktigt God Jul till Dig Tobbe!!!

2008-12-23 @ 16:34:22
URL: http://axblock.blogg.se/
Postat av: mrscate

God Jul Tobbe.

Själva åker vi till Norrköping med p-94.

Men har vi tur ligger matcherna så, man kanske kan susa ner till Linköping och kolla in sörmlands framtid anno -93.

Kram på dig.

2008-12-24 @ 11:32:12
URL: http://mrscate.blogg.se/
Postat av: oem häxan

GOD JUL!!!

2008-12-24 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0