Bragdguldet..!

När jag skriver detta så är det bara ett par timmar kvar tills man tillkännager vilka/vem som vunnit Årets Bragdguld.

Jag har ett tips och en vinnare. Vinnare kommer nog att bli skytten Jonas Jacobsson för sina otroliga insatser i paralympics i somras. Plus att han har presterat bra i hur många lympics som helst nu.

Men min vinnare och mitt outsidertips är Emma Johansson, Cyklist som enligt mig verkligen gjorde en bragd i peking-OS när hon i spöregn tog silver på damernas linjelopp.

Jacobsson var liksom lite mer väntat att han skulle ta medaljer. Men det Emma gjorde var verkligen en största sakens prestation och skräll. Helt klart värt ett Bragdguld....
           See ya !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0