Bra vecka på G...!

Känns som om det snart är jullov för min del. Åtminstonde så har jag semester snart. Igår var det en ovanligt glad måndag för de flesta här på jobbet. På kvällen var det pokerturnering hos Nicke. Resultatet för min del är jag allt annat än nöjd med, men jag hade det mkt trevligt ändå.

Idag när man ramlade in på jobbet så fick jag reda på att jag vunnit i konstföreningens årliga utlottning. En 12:e plats blev det. Då får jag välja följdaktligen som nr.12 i ordningen. Värdet på tavlorna eller skålarna ligger på allt från 9000:- till 900:- och det är 48 pers som vunnit. Så jag räknar med att välja en tavla som ligger på 4000:-.

Och ikväll så drar vi på hockey med jobbet. SSK- Timrå i Axa SportsCenter. Det stod visst bira framme när vi dyker upp.mmmm...gott !!

See ya !!

Kommentarer
Postat av: Anette

Bra kväll du fick då, SSK vann OCH bira!

2008-12-10 @ 07:23:29
URL: http://tette1958.blogg.se/
Postat av: Pomperipossan

Grattis till vinsten! det var ju inte alla som kunde "trilla in på jobbet" o vinna (i år heller!!)

ses nästa fredag vaaaa??

2008-12-11 @ 22:24:19
URL: http://pomperipossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0