Många var dem...

Igår var det träning i sporthallen med Onyx HJ. Vi hade bjudit in ett antal spelare som vi ville kolla lite närmare på. Min nya tränarkollega Tobbe Palm hade bjudit in ett gäng av sina 92:or. Sammanlagt så var vi 29 spelare på träningen. Blev nästan lite kaosartat, men vi löste det till det bästa.
Det var väldigt skiftande kvalitet på de som var och tränade, några kunde inte ens fatta och än mindre utföra den simplaste passningsövningen. Tvåmålet blev därefter.... Mycket kamp och lite spel.

På fredag är det dags för SM-finalerna i Globen. Jag ska dit med mina 94:or. Jag tycker det är anmärkningsvärt att man som ledare i Trosa/Edanö måste betala för denna resa (200:-). Jag tycker att eftersom man är snäll nog och följer med som ledare på denna tillställning(som ärligt mest är för ungdomarna) och tar hand om dessa ungar, så kan inte föreningen bjuda oss ledare på detta. Vi måste dessutom betala för årsfesten i maj (10/5) och vi måste betala för Trosa/Edanö-dagen nu på söndag. Ett lämpligt tack för ett gott ledarskap under säsongen vore väl på plats, t.ex genom att bjuda oss på SM-finalen !!

See ya !!

Dagens låt: Warren G - Regulate

Kommentarer
Postat av: Loovinho

Fan va kul att du ska till Falun!!!

Ska du coacha något lag eller bara kolla?

2008-04-17 @ 14:41:12
URL: http://ringwall.bloggsida.se
Postat av: www.innebandysnack.se

www.innebandysnack.se

2008-04-18 @ 10:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0