Då var det dax igen...!

Ikväll lirar Arsenal sin kanske viktigaste match för säsongen. Hemma mot Leverpöl, kvartsfinal i Champions League.
Känns som vinna är det näst viktigaste, det är betydligt viktigare att inte släppa in ngt mål. Jag tror dock inte att man kommer att kunna stoppa firma Gerrard-Torres. Vi kommer att släppa in ett mål, men vi kommer att göra två framåt. (Van Persie, och Fabregas). Detta slutresultat kommer troligtvis inte att räcka är jag rädd för... Liverpool är ett riktigt gnetlag, det kommer bli tufft att göra mål på Anfield.

Tyckte synd om Roma igår kväll. Jag tyckte man spelade grymt bra, men ändå loosade man med 2-0. Ruggigt impad av Romas ytterbackar, Tonetto och Cassotti. Satan vad de löpte på sina kanter igår.!!

Nu är det bara en vecka kvar till SM-äventyret. På söndag är det den sista träningen med HJ17. Och senare på eftermiddagen så spelar vi vår sista träningsmatch mot Östergötland hemma i Hedebyhallen.
Vi har fortfarande mycket att bevisa och jag hoppas att grabbarna kommer att plocka fram det nu på söndag.

Ikväll ser vi på fotboll och lökar.....

See ya !!

Dagens låt:  Duffy - Mercy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0