Då kör vi !

Imorgon så bär det av till Falun. Vi är sjukt laddade, alla grabbarna verkar vara riktigt sugna och taggade.



Micke Åhlund från Onyx H1 lag har blivit förbundskapten på pojksidan för södermanland. Jag kan förstå valet, men jag väljer att inte säga vad jag tycker om utnämningen.



TrosaEdanö har fortfarande inte skakat fram någon damtränare till sitt mycket talangfulla damlag. Men och andra sidan så växer inte bra tränare på träd.



Ikväll är det valborg (amatörernas afton) och jag tänkte faktiskt nattvandra. Jag är lite orolig för mina grabbar i P.94-laget....



Usch, jag måste tvätta idag.. Alltid lika sent ute. Kan bli en sen kväll då man jobbar fram till 16:30. Och det blir ju minst två maskiner ikväll. Plus att det är CL-semi ikväll.

Vi hörs efter långhelgen...
See ya !

Dagens låt:  Kleerup ft. Titiyo - Longing for lullabies

Kommentarer
Postat av: yousif

vad äre med micke åhlund? :O han kommer fan va killen bakom uttagningarna för mig o dom andra i år ju! :D

2008-04-30 @ 15:10:09
Postat av: Fd Coach

Nej bra tränare växer inte på trän...tyvärr inte dåliga heller .

2008-04-30 @ 15:53:24
Postat av: trosa är skit

trosa ä skit förening HEJA ONYX

2008-05-02 @ 13:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0