Vilken skräll !

TrosaEdanös herrar har som bekant fått en tung start på säsongen i trean. För att nu försöka vända trenden så har man väldigt överaskande bytt lagkapten. Den tidigare kaptenen Robban Eriksson har fått lämna ifrån sig bindeln till Micke Andersson. Detta i ett försök att slippa allt gnäll med domarna. Bra försök säger jag, men tyvärr så tror jag att det bara kommer leda till fler snack-utvisningar.

Men ingen hellre än jag hoppas att jag har fel. Jag tränade ju som bekant TEIBK:s herrar förra säsongen och jag försökte jobba stenhårt med att få tyst på vissa spelare, det visade sig vara ett näst intill omöjligt uppdrag.

Men på lördag får vi ett första kvitto på om detta problem kommer att lösas...mot ONYX i Ramdalen kl.15:00

Over and out !!

Dagens låt: Akon - Sorry, Blame it on me

Kommentarer
Postat av: Ralle

Onyx - Trosa i alla ära, men största matchen i helgen liras på söndag .. ;)

2007-10-17 @ 23:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0