Vi kommer tillbaka !

Efter att ha fått oss en riktig lektion i söndags mot Färjestaden (1-12) så känner jag bara "vi kommer tillbaka".

Jag tror inte jag har sett ett bättre klubblag i juniorsammanhang än Färjestaden. Otroligt talangfulla spelare med ett enkelt och snabbt spel och otroligt vältränade(!). Inte en närkamp förlorade dem mot oss. Att dem sen förfogar över sveriges just nu bästa -89 Simon Nilsson gör ju inte saken sämre. Maken till dragskott har aldrig skådats i Sporthallen förut.

Men jag tror att förlusten gjorde mer nytta än skada. Jag vet att vi förlorade tre poäng, men jag vet också att vi lärde oss massor av våra motståndare.
Tack vare hur Färjestaden uppträdde och hur taktiska de var, där lärde vi oss hur vi ska agera i fortsättningen.

Nu närmast så väntar Nybro borta på söndag, då luktar det revansch...


Dagens låt: Mr. Jones - Counting Crows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0