Usel tippare !

Som ni säkert märkt om ni följt mina inlägg i denna blogg så är JAG en usel tippare. Igår blev det än mer klart då jag tippade bort mig totalt i H3 södermanland. OK, att jag var ett mål ifrån i Torshällas seger mot Södertälje, men vad hände på de andra resultaten ?
Jag har redan fått mottaga ett gäng sms från Flenarna som tyckte att min kommentar om att jag inte tyckte dem är bra helt enkelt,  var lagom tändvätska inför deras match mot Nyfors. Jaja jag sväljer väl stoltheten och säger Grattis till Flen.

Trosa hade inga problem att slå Björkvik. Men i sista perioden kom Björkvik tillbaka och hade chans på mera. Men med ett sådant bedrövligt PP så kan man inte vinna matcher. Men dem fick i varje fall träna på just PP i denna match. Trosa spelade ganska fult och drog på sig en hel del u2:or

Onyx H3 tog sin första seger igår och jag är väldigt glad för deras skull. Jag vet att Ari brinner för sina grabbar och han är väl värd denna trepoängare. Bra jobbat H3 och Ari !! Onyx H2 vann oxå dem planenligt mot Sävsjö med 6-3 och Lucas Ö gick för andra matchen irad av planen utan att ha noterats för en endaste poäng. Men han får väl trösta sig med att han blev matchens lirare i stället.....

Annars så är det uppförsbacke idag. Huvudet känns tungt och hjärtat slår dubbla slag så fort jag rör mig. Var på fest igår, utklädd till Dracula. Riktigt roligt att vara ute med mina vänner igen. Men varför måste man dricka så satans mycket....????

Dagens låt:  Bran Van 3000 - Drinking in L.A

Kommentarer
Postat av: Seelander

Orutin kallas det!

2007-10-28 @ 15:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0