Spelledig !

För första helgen sedan vi startade denna säsong så är det helt innebandyfritt. Inte en enda match i helgen. Mina polare säger att det är denna helg som jag ska få tillbaka mitt liv. No way, det är redan för sent =)

Jag ska visserligen se på innebandy på lördag då TrosaEdanö spelar hemma mot "Brunkar-laget" #1, Björkviks IBK. Ska faktiskt sitta i seket och speakra. Trosa kommer att vinna med förkrossande 8-6(!).... Allt enligt min kollega på jobbet som vill vara anonym !

På lördag kväll är det fest, Halloween-fest där man måste klä ut sig. Ngn där ute som har en idé ???

Nej, det blir väl att ta på sig ett lakan och klippa och klistra lite en timme innan man ska var där.

Over and out !!

Dagens låt:  Twisted Sister - I wanna rock

Kommentarer
Postat av: Selander

Du är ju redan utklädd (!)

2007-10-25 @ 15:17:57
Postat av: Tomten

Gör som oss andra, gå dit nykter så är det ingen som känner igen dig!

2007-10-26 @ 11:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0