Match ikväll !

Ikväll är det dags för mina junisar att ta säsongens fjärde seger. vi tar emot Nykvarns IF hemma i sporthallen. Vi mötte Nykvarn innan serien i sverigespelen i Kungsör. Då blev det en ganska klar förlust efter att vi inte alls kommit upp i normal standard. Ikväll tror jag att det blir betydligt jämnare.

Annars så gick mitt tips från gårdagen helt åt helsike. AIK loosade med 0-1 efter en fin frispark från israelerna. Det såg krampaktigt ut, minst sagt....
Bra då att Bajen åkte på stortorsk, 0-4 mot Braga. Viktigt !

Skulle vilja passa på att gratulera Peter Norström i Balrog efter att han gjort mål i sin elitserie-debut. Jag hade Peter i sörmlandslaget-06 och där var han otroligt överlägsen. Riktigt roligt att det går bra för Peter nu, men jag är inte förvånad.

Over and out for this time !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0