Många bloggar finns det !

Satt och kollade på nätet och inser att det finns många som bloggar om innebandy. Alltid lika roligt att läsa om folks engagemang inom innebandyn. Oavsett nivån på det hela. Allt från elitinnebandy til mer eller mindre korpbandy.

Igår var det träning i Sporthallen i "Nykan". Bra fart som vanligt och jag börjar trivas mer och mer. Extra kul var det att det dök upp några A-lags spelare som såg näst intill förvirrade ut av junisarnas passningsspel. När det sen på slutet var dags för stafett så visade "Våfflan" att straffar inte är hans starkaste vapen på plan. Eller så var det målvakten som var lite väl het för "Våffeljärnet"

Ikväll blir det mycket fotboll. Champions - "Lugg" drar igång igen. Och det ska bli kul och se om Roma kan göra bättre ifrån sig än senast de var på "Theater of dreams". Torsk med 7-1 är väl knappast troligt idag ? Mitt tips är 1-0 till Man.Utd

Annars så njuter jag av att mitt Arsenal leker med allt och alla nu för tiden. Känns som det var ett tag sen !

Dagens låt:  Takida - Broken

Kommentarer
Postat av: Ek

jag tyckte att det va rätt skönt att 2ndra linan stäppade in och rullade ut h2 spelarna ,

2007-10-02 @ 16:08:07
Postat av: Wadman

Kul att du nämnde att jag var kung i målet. NOT ! haha

2007-10-02 @ 18:49:50
Postat av: Marky Markus and the funky bunch

Skönt att bloggen är igång igen och att du gissade rätt resultat på United matchen. Synd att Eken fortfarande inte lärt sig tänka eller att stava...
"Hail i stugan"

2007-10-03 @ 15:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0