Arsenal, och otränade Junisar !

Skönt att man drog in rätt resultat igår på matchen Man.Utd-Roma, är väl typ första ggr man tippar rätt.

Det blev en sen kväll framför TV:n igår, var ju tvungen att se på Steua-Arsenal. Och visst jag har alltid hållit på "The Gunners", men Arsenal spelar den bästa fotbollen tillsammans med Barcelona i världen, ingen tvekan om det. Sådan teknik och passningsspel så att man blir helt stum. Jag tror att Arsenal spelar semifinal i vår. Men som sagt, mitt tippande är inte att lita på....

Ikväll har det varit träning med junisarna och vi körde fys i tio minuter och det förstörde hela träningen....
Maken till otränade "jullar" har jag inte varit med om sen jag tränade Katrineholms IBK. Efter vi hade löpt och kört lite styrka så kunde inte en enda springa normalt när det var dags för tvåmål. Vi fick bryta och stretcha och lägga straffar istället.  Det är inte det man vill när det är match i helgen.
Visst var det ett tag sen vi körde hårt, men att musklerna skulle ha tvinat bort på mindre än en månad, det trodde jag inte.

Ikväll blir det mer Champions-lugg. Ett tips är att det blir minst en utvisning mellan Valencia-Chelsea.

Dagens låt:  Dire Straits - Sultans of Swing


Kommentarer
Postat av: Seeelander


Vafan, man sträckte sig ju, inte julafton precis.

2007-10-03 @ 21:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0