Sverige går inte vidare....

Sitter på lunch och läser Aftonbladet och alla spekulationer om att Sverige går lätt vidare till EM.
Lätt ! My ass ! Jag tror Sverige torskar med 2-1 mot Estland, Lettland, Litauen eller vad det nu var för lag man mötte.... Sverige kommer gå vidare ändå. Tack vare att Spanien vinner med 2-0 mot Nordirland. Nordirland gör sin vana troget även ett självmål.
Till slut så kommer vi då att komma till EM i Alpstaterna och jag kommer att vara där. Boendet är redan klart. Min bästa polare Hagge har sin brorsa boendes i Schweiz, 250m från Huvudarenan. Nice !!

Igår hade vi ett bra och viktigt snack med juniorerna. Vi friskade upp minnet på våra jullar med hur vi bör spela och hur vi bör uppföra oss. Kändes bra och grabbarna tyckte oxå att detta samtal var nödvändigt.

På fredag är det dags att damma av stickan, trollspöt igen. Jag ska spela Jolly Cup i Nyköping. Tre matcher minst blir det. Jag ska lira med ett lag bestående av ledare från Onyx. och vi går under det fyndiga namnet: "Dreamteam".
Ska bli riktigt roligt.

See ya !!

Dagens låt:  Guns N Roses - November Rain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0